Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Heb je vragen over je smartphone, computer of e-reader? Vind je het lastig om met DigiD in te loggen? Wil je oefenen voor je rijexamen? Een werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Dat kan allemaal bij de Bibliotheek!

Online handiger worden?

Voor vragen over je mobiele telefoon, computer, e-mail, apps, internet of e-reader ga je naar de Bibliotheek. Kom langs met jouw vraag en we helpen je op weg. We hebben ook spreekuren waar je terecht kunt met vragen over de (digitale) overheid.

Theorie-examen oefenen?

Aan de slag met je theorie voor auto, motor en bromfiets? Oefenen doe je in de bieb met Theorie.nl! Vaak helemaal gratis. Via de Bibliotheek volg je heel veel verschillende online trainingen en cursussen.

Je hebt ook toegang tot handige websites en betrouwbare informatiebronnen. Denk aan online voorleesfilmpjes, een databank vol uittreksels en recensies, of (oude) Nederlandse kranten, boeken en tijdschriften. Leuk en handig, voor alle leeftijden.