Feestelijke opening van het Digitaal Café in Ontmoet!

Gepubliceerd op: 13 augustus 2024 12:00

SeniorWeb Lansingerland, de Bibliotheek Oostland en Welzijn Lansingerland hebben de handen ineengeslagen om een nieuwe ontmoetingsplek te creëren voor iedereen die geïnteresseerd is in de digitale wereld. Met trots kondigen zij de opening aan van het Digitaal Café in Ontmoet! in Bergschenhoek.

Het Digitaal Café opent zijn deuren op 5 september 2024 en zal vervolgens elke donderdagmiddag gratis toegankelijk zijn van 13.30 tot 15.30 uur. Bezoekers krijgen de mogelijkheid om meer te leren over digitale onderwerpen, hulp te krijgen bij technische vragen, en deel te nemen aan interessante discussies en workshops.

De opening belooft een feestelijke middag te worden met een officiële openingshandeling, een kennismaking met de digitale experts van SeniorWeb Lansingerland, en een voorproefje van de programma’s die aangeboden zullen worden.

Programma:

13.30 uur: Ontvangst met koffie en thee
14.00 uur: Presentatie SeniorWeb activiteiten door Cees Torn, Voorzitter SeniorWeb Lansingerland
14.30 uur: Officiële opening van het Digitaal Café door Gerjo Goudriaan, Directeur Welzijn Lansingerland
14.45 uur: Demonstratie van het digitaliseren van uw meest waardevolle oude foto’s door Peter van de Watering, Lescoördinator SeniorWeb Lansingerland
15.30 uur: Afsluiting

Zij nodigen iedereen uit om deze nieuwe stap in digitale inclusie en educatie te vieren. Of u nu een beginner bent of al ervaren met digitale technologie, het Digitaal Café biedt voor elk wat wils. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Ontmoet! in Bergschenhoek is de derde locatie waar SeniorWeb computerhulp aanbiedt binnen Lansingerland. Ook het Inloopspreekuur in De Leeuwerik in Bleiswijk en het Computercafé in de bibliotheekvestiging in Berkel en Rodenrijs gaan gewoon wekelijks door. Op alle locaties bent u op donderdagmiddag van 13.30 tot 15.30 uur van harte welkom.